غلطک ضد سایش پلی یورتان

روکش غلطک بر روی فلز، مقاوم به حلال ها و حرارت های بالا، فشار، سایش که بنا به درخواست، کامپاند سازی و با سختی های مورد نیاز از SHOR(A) 90تا۳۰ و یا SHOR(D) ساخته می گردد. غلطکها سندبلاست گردیده و با چسب مخصوص دوجزیی آغشته گردیده و کامپند مخصوص اکسترودری بر روی غلطک پیچانده می شود پس از اتمام باند پیچی می گردد،داخل اتوکلاو گردیده و پخت می گردد و پس از انجام پخت، عملیات سنگ زنی و در صورت سفارش، شیار زنی غلطک انجام می پذیرد و سپس بسته بندی می گردد.

 

کاربرد غلطک ضد سایش و کاربرد آن

به صورت کلی غلطک ها در صنایع مختلف برای به حرکت درآوردن نوار نقاله استفاده می شوند. به همین دلیل سطح غلطک ها دائماً به سطح زیر تسمه ی نقاله برخورد می‌کنند و به همین دلیل غلطک ساییده می شود.

از پلی اورتان به دلیل ویژگی ضد سایشی شناخته شده ای که دارد برای ساخت قطعات ضد سایش استفاده می‌کنند. یکی از قطعاتی که باید در مقابل سایش بسیار مقاوم باشد غلتک می‌باشد. استفاده از غلطک ضد سایش به این دلیل مهم است که زمانی که زیر نوار نقاله قرار می گیرد، اصطکاک ناشی از چرخش نوار نقاله نباید غلطک پلی یورتان را فرسوده کند. پلی اورتان ها از لحاظ فیزیکی نرم هستند. از دیگر ویژگی‌های غلتکهای پلی‌یورتان می‌توان به این اشاره کرد که در دمای بالا نیز در برابر سایش از دیگر مواد های اولیه بسیار مقاوم تر هستند.

 

پلی یورتان ضد سایش چیست ؟

پلی یورتان نام پلیمرهایی با شرایط پایدار و پیوند یورتان است. این پلیمرها معمولاً مقاومند و در شرایط مختلف ساختاری پایدار دارند. بهترین ویژگی که در مورد این گروه از پلیمرها وجود دارد اینست که بعد از یک واکنش، ساختاری پایدار به وجود می‌آید و پلی یورتان ها را می توان به صورت‌های مختلف مانند: فیلم، الاستومر، پودر، مایع تولید کرد.

 

غلطک ضد سایش چگونه ساخته می‌شود ؟

لاستیک ضد سایش در صنعت برای برای مواردی کاربرد دارد که سایش بسیار زیادی داشته باشند.

این لاستیک ضد سایش برای موارد زیر به کار می رود:

  • رابرلاینینگ
  • روکش غلطک
  • ورقهای لاستیکی
  • قطعاتی با سایش بسیار بالا

 

پلی یورتان چیست ؟

به پلی یورتان از آن جایی ضد سایش گفته می‌شود که، از الاستومری به نام پلی بوتادین رابر، با ترکیب کائوچوی طبیعی و بوتادین رابر ساخته می شود. مواردی که در بالا ذکر شدند با کمی دوده و روغن و افزودنیهای دیگر مانند اکسید و اسید، خمیر ضد ساشی به ما می‌دهد که بتوانیم از آن برای ساخت این غلطک ها استفاده کنیم.

شرکت لاستیک سازی صنایع میلاد صانع با تجربه های بسیار زیاد و با استفاده از تجهیزات مدرن در زمینه تولید انواع غلطک های ضد سایش و نسوز فعالیت می کند.

روکش غلطک انواع نورد های تولید نایلون و نایلکس

روکش غلطک های نورد های کارخانه های ریسندگی چاپ و تکمیل  و فلارد

روکش غلطک لاستیکی صنایع فولاد سازی ذوب آهن

روکش غلطک های کارخانه های کارتن سازی و مقوا سازی

روکش غلطک های انواع فتوکپی و زیراکس

کاربرد انواع غلطک های ضد سایش

روکش غلطک لاستیکی ضد سایش

روکش غلطک پلی یورتان pu

روکش غلطک لاستیکی چاپ

روکش غلطک رولیک

روکش غلطک سیلیکون

روکش غلطک ضد الکتریسیته

روکش غلطک های چاپ خانه

غلطک ضد روغن NBR

غلطک چاپ و بسته بندی

غلطک ضد حرارتی

غلطک پلی یورتان

غلطک صنایع غذایی دارویی

غلطک تصفیه خانه

غلطک ضد اسید و باز

غلطک سیلیکون SILICON

غلطک کاغذ سازی – کارتن سازی

غلطک نساجی و چرم

غلطک معادن

غلطک فولاد سازی