شیلنگ سیلیکونی – لوله سیلیکونی (مصارف دامداری و پزشکی)

شیلنگ های سیلیکونی

شیلنگ های سیلیکونی برای کاربرد های متفاوتی استفاده می شوند و در نتیجه  در انواع مختلفی ساخته می شوند. از کاربرد های شیلنگ های سیلیکونی می توان از : شیلنگ های سیلیکونی مصارف آزمایشگاهی،  پزشکی، برای تقطیر، شیلنگ های سیلیکونی نسوز، و غیره نام برد. برای خرید شیلنگ سیلیکونی برای مصارف بهداشتی و مواد غذایی، باید از مرکز خرید مورد اطمینان خرید کنید. برای تهیه ی شیلنگ سیلیکونی در اصفهان برای مصارف بهداشتی، می توانید با ما تماس بگیرید.

صنایع لاستیک سازی میلاد صانع با تولید و انواع لوله های سیلیکونی، تسمه، اورینگ نسوز سیلیکون و انواع مقاطع و قطعات سیلیکونی و با در خدمت گرفتن نیرو های مجرب، کارآزموده و دستگاه های بروز اقدام به تولید محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب می نماید. این صنایع توانمندی تولید لوله سیلیکونی اسفنجی که دارای قابلیت انعطاف بالا در دمای زیاد می باشد و همچنین، لوله سیلیکونی بی رنگ بدون هرگونه ناخالصی و لوله سیلیکونی رنگی در ابعاد و رنگ های مختلف را نیز دارد.

 

 

 

شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی

برای انتقال مواد غذایی در کارخانجات مواد غذایی باید از شیلنگ ها سیلیکونی بهداشتی و مخصوص انتقال مواد غذایی استفاده کرد. شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی دارای ویژگی های خاص خود هستند. برای مثال این شیلنگ های سیلیکونی بدون رنگ و بو هستند و رنگ و بو را هم به خود جذب نمی کنند. معمولا شفاف هستند در سایز های مختلفی ارائه می شوند. از کاربردی ترین مصرف شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی، در دامداری ها برای انتقال شیر می باشد.

شیلنگ سیلیکونی گرید دارویی

شیلنگ سیلیکونی گرید دارویی برای انتقال مواد دارویی، آزمایشگاهی، بیوشیمیایی و… طراحی شده است. آنها در قطرهای داخلی و ضخامت دیوارهای مختلف موجود هستند. از این شیلنگ های سیلیکونی، در شرکت های داروسازی برای انتقال مواد دارویی استفاده می شود. برای خرید شیلنگ سیلیکونی گرید دارویی می توانید با ما تماس بگیرید. شرکت لاستیک سازی میلاد صانع از سالهاست در حوزه ی انواع شیلنگ های سیلیکونی فعالیت می کند. 

شیلنگ سیلیکونی رنگی صنعتی

شیلنگ سیلیکونی رنگی، معمولا به دلیل  مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده می شود، انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی بالایی دارد. علاوه بر این در بسیار از صنایع از این شیلنگ های سیلیکونی استفاده می شود و به همین دیل به آن ها شیلنگ سیلیکونی صنعتی گفته می شود. شیلنگ سیلیکونی رنگی صنعتی با مواد عالی در ضخامت های مختلف تولید می شوند و کاربرد آن ها در صنایع خودروسازی و پتروشیمی می باشد.

 

انواع شیلنگ های سیلیکونی

شیلنگ های سیلیکونی یونیت

شیلنگ سیلیکونی بدون بو

پشیلنگ عرق گیری

شیلنگ سیلیکونی گلاب گیری

شیلنگ های سیلیکونی صنعتی

شیلنگ سیلیکونی پمپ پریستالتیک

شیلنگ سیلیکونی پریستالتیک

شیلنگ  های سیلیکون تقطیری

شیلنگ سیلیکونی دستگاه ساکشن

شیلنگ سیلیکونی نسوز

شیلنگ سیلیکونی غذایی قلیون

شیلنگ سیلیکونی بهداشتی تقطیر

شیلنگ سیلیکونی مخصوص دستگاه دیالیز

شیلنگ سیلیکونی مخصوص آنژیوگرافی

 

مزایای شیلنگ سیلیکونی

تحمل دمای بالا

شیلنگ های سیلیکونی معمولا نسوز هستند و برای انتقال مواد با دمای بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

 

شیلنگ سیلیکونی با انعطاف پذیری بالا

شیلنگ های سیلیکونی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند که باعث افزایش طول عمر آن ها می شود.  علاوه بر این، انعطاف پذیری بالا باعث کمتر شدن پارگی، ، سفت شدن یا خشک شدن می شود. 

طول عمر بالا

شیلنگ سیلیکونی نسوز طول عمر طولانی دارند و در  نتیجه از نظر  اقتصادی، در طولانی مدت بسیار به صرفه اند. 

 

لوله سیلیکونی چیست ؟

سیلیکون یک ماده با عملکرد بالا است که در صنایع مختلف استفاده می شود. شیوه ی ساخت سیلیکون به این صورت است که از واکنش سیلیکون با متیل کلرید و سپس تمیز کردن آن با آب برای حذف اتمهای کلر، ساخته می شود. این واکنش ها پلیمری،باعث می‌شود که در دماهای پایین و در دماهای بالا سیلیکون همچنان مقاوم باشد. در صنایع پزشکی و بهداشتی از این ماده بسیار استفاده می‌شود از ویژگی‌های سیلیکون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر  مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر گرما
  • مقاوم در برابر سرما
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

لوله سیلیکونی یکی از مواردی است که در صنعت، با فرآوری با خلوص بالا مورد استفاده قرار می گیرد و این لوله ها از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و  در برابر پارگی و پیچ خوردگی مقاومند.

شیلنگ سیلیکونی

شیلنگ سیلیکونی

کاربرد شیلنگ های سیلیکونی

لوله های سیلیکونی را معمولا برای گستره ای از پمپ ها و انتقال مواد دارویی، آزمایشگاهی، کشاورزی و صنایع غذایی و آشامیدنی طراحی می کنند. لوله سیلیکونی تا دمای ۲۰۰ درجه سلسیوس مقاوم است و این لوله ها در ابعاد و ضخامت های داخلی متنوعی موجود هستند.

لوله های سیلیکونی در پزشکی به طور  معمول برای انتقال داروها، پمپ ها، آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر مصارف شیلنگ های سیلیکونی می توان به کاربرد آن ها در دامداری ها اشاره کرد. شیلنگ دستگاه های شیر دوش در دامداری ها با توجه به استاندارد های بهداشتی باید سیلیکونی باشند.